­čî▒ FUNCTIONERINGSCOMMISSIE

Wij zoeken minimaal 2 mensen om onze functioneringscommissie te vormen. Je voert minimaal 1x per jaar gesprekken met fractieleden. We stellen het op prijs als je dit meerdere jaren achtereen kunt doen, maar dit is geen harde vereiste.

Geïnteresseerd? Mail naar bestuur@groenlinkshengelo.nl

­čî▒ ACTIVITEITENCOMMISSIE

We zoeken altijd leden die als deel van de activiteitencommissie toffe dingen willen organiseren, of om de beurt terugkerende activiteiten willen c├Âordineren/overzien, zoals afvalprikken, thema-avonden en borrels.

Geïnteresseerd? Mail naar henroveijer@groenlinkshengelo.nl

­čî▒ CAMPAGNECOMMISSIE

Wil jij helpen om onze groene en progressieve boodschap te verspreiden? Niet alleen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen, maar ook tijdens provinciale en landelijke verkiezingen zoeken we leden die willen helpen met het organiseren van flyeren, huis-aan-huizen, en andere campagne-gerelateerde klusjes. Ook het beschikbaar stellen van specifieke talenten op het gebied van marketing, social media, grafisch design etc stellen we zeer op prijs!

Geïnteresseerd? Mail naar henroveijer@groenlinkshengelo.nl

Daarnaast zijn we altijd op zoek naar handen om af en te te helpen met flyeren en afvalprikken. Hoe meer we ons laten zien tijdens en buiten campagnetijd, hoe beter en gezelliger! Houd onze agenda in de gaten voor aankomende activiteiten.

En staat hier niks voor jou tussen, maar denk je "ik kan zeker wat toevoegen met mijn skills"? Stuur gerust een mailtje naar bestuur@groenlinkshengelo.nl